Thursday 9 January 2014

零壓力過新年

哎!過年老公出差一星期

有點掃興

2014過年我要反傳統

因為我唔想陷入同人搶蘿蔔,粘米粉,蝦米同冬菇的恶夢!哈哈!  

決定做紅莓朱古力曲奇餅和最近在網上瘋傳的"真係有香蕉的香蕉糕"

年年都是吃自己出品的年糕,蘿蔔糕,有點厭倦

今年想試華麗園椰汁年糕 (會唔會好甜呢? 其實我好怕食甜品!)

另,巳經訂了新銀紙封利事

今個週末買個靚靚糖果盒,再買幾份賀禮給長輩們

摷出毛筆和紅色揮春紙劃幾道符就應該足夠了

這個新年只想簡單過,要stress free!! 

大家又會為過年預備什麼呢? 





7 comments:

  1. 我都好想stress free, 我未到香港已經好stressful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你幾時到呀?睇你真係陰公~

      Delete
    2. oh did you read my new blog entry?

      Delete
    3. I will be back in about a week time, i am excited to see my parents, just that too many thing need to be answer and the ghost really asked about if his parents dont agreed with my parents' term and condition on the wedding thing, what we can do

      Delete
  2. 係準備充足喎
    我直頭咩都唔想攪呀
    蘿蔔糕我鍾意食八珍, 好香架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 八珍,等我記住先。剛剛老公先叫我一定要做年糕,想偷懶都唔得!

      Delete
  3. 還記得你做的年糕,應該比市面上的好吃很多!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...