Friday 4 October 2013

行山生活-馬鞍山至西貢

十月一日
天氣還是有點熱
未算是秋高氣爽那種感覺
最高溫度30度
紫外線系數是八
但親友趕住返澳洲屋企
一眾親友捨命的陪行山加到西貢吃海鮮
一行十人在馬鞍山搭小巴到馬鞍山村
行行行, 經常性我做包尾那位
太耐沒有行山了
行得很慢
加上沒有適當的行山鞋
(決心要買一對了)!
差不多三小時行到菠蘿輋
舅父一見的士就撲過去
大家行到又熱又累
第一時間女士們去街市買海鮮
我跟男子組去先去酒家
行入內街去了天天好海鮮酒家
十人吃了九碟海鮮兩碟菜一個炒飯啤酒汽水數枝
買料錢一千一百幾
酒樓收一千二百幾
大概每人二百四十
去西貢要吃到新鮮海鮮價錢又合理
一定要避開近碼頭一列酒家!

14 comments:

  1. 還要是十月一,那條海鮮街一定貴到嚇C人

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雖然是假日,但海鮮街一樣是迫爆人。

      Delete
  2. 天天好, 正呀!
    試過一圍檯, 自己去街市買料, 去天天好煮, 每人百幾蚊, 超超超平!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 果 真是識食之人。它還好像是免酒水加一哦!

      Delete
  3. 多人可以揀多幾樣料, 如果人少就試唔到咁多海鮮。
    我都早兩年買左對行山鞋,著波鞋都唔係咁好行。

    ReplyDelete
    Replies
    1. exactly!上一次只有我們兩人吃,吃得不多,埋單又比較貴。所以每次可以跟一大班人吃我都好想參加,還有親友是識途老馬知道點樣食得最抵!

      Delete
  4. 我行山條路,就係你坐小巴條路,都幾好行!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 秋天到了,最近有行山嗎? 我太忙了,上次行完都沒有時間再去。

      Delete
  5. 由馬鞍山行到西貢,好勁呀你!
    個食飯錢都合理喎,見到個鮑魚流晒口水

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好累就真!!下次回來和家人去吃啦!

      Delete
  6. 30度行山,都應該幾辛苦,仲要行咁遠.厲害啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好幸苦呀~而家行會好好多,但最近太忙,沒有時間!

      Delete
  7. 行山是我每次返HK 都做的活動!我如果fit 啲就可以行足5日。從沙士後香港人就極鈡意行山。每一天都有自由團去行山。可以唔識人因自己能力量力而行,如果你鐘意可上綱找1找。題外話,香港的山真是好靚,點忍心起屋去破壞它!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你就要多點回來好好享受香港的行山樂趣了。
      我對行山沒有太大興趣,但一班人可以一齊spend some times together行山是很好多節目。

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...