Saturday 8 December 2007

【Bicester Village】Cath Kidston shop

香港的平過氣油,但在英國就剛剛相反。雖然貴,仍然無礙我倆要出外走走的興緻。去了Bicester Village Outlet, 由於近Oxford,多數我們都會同時到Oxford走走。但我們很遲先出門,到了outlet巳經天黑了。(其實只是下午三時!)

想買嘢的人不是我,我只是陪 V 生看看。記得二,三年前還可用百幾磅買件質地好好的coat,但今次見到價錢三級跳,可能太多遊客了,將價錢推高!!我想往後的日子都不用長途跋涉的來這裡了。雖然我覺得貴,但仍有很多香港人在買!買!買!我想如果同香港d名店相比,價錢都仍算平。如果唔係,精打細算的港人又點會買過不停呢?
我唔想買衫,就去了Cath Kidston店感受一下英國的田園風。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...